Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali

Muutos Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Aalto-sarjojen julkaisujen tallennuksessa vuoden 2014 alusta

Kauppakorkeakoulun Aalto-sarjojen julkaisujen tiedot ja pdf-tiedostot löytyvät nyt Aaltodoc-julkaisuarkistosta

eDiss - Kauppakorkeakoulun väitöskirjat


Haku asiasana= Communication : väitöskirjoja löytyi 16 kpl


Logemann, Minna  Strategic change under construction : role of strategy narratives
Aalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS, ISSN 1799-4934 ; 216/2013
 2013
Huovinen, Annamari   Poliittinen kansalaisuus intersektionaalisena identiteettinä vaaliesitteissä
Aalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS, ISSN 1799-4934 ; 175/2013
 2013
Majapuro, Marketta   E-scaped medicine : kuluttaja-potilaiden identiteettikeskusteluja osallistumisen kulttuurissa
Aalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS, ISSN 1799-4934 ; 154/2013
 2013
Miihkinen, Antti   Essays on corporate risk and transition disclosures in the IFRS era
Aalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS, 1799-4934 ; 35/2013
 2013
Elkelä, Kari.   Markkinointiviestinnän kanavapreferenssit kuluttajilla = Consumer preferences for marketing communication channels
Aalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS, 1799-4934 ; 94/2012
 2012
Lehtinen, Marjukka.   Episteemisen auktoriteetin ja yhteisen ymmärryksen konstruointi kokouskeskustelussa : fokuksessa -hAn-lausumat
Aalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS, 1799-4934 ; 27/2012
 2012
Hirsto, Heidi.   Vastuutonta puhetta? : Esseitä talouden merkityksellistämisestä
A-377
 2010
Uusi-Rauva, Christa.   The influence of communication on perceived barriers to environmental action
A-374
 2010
Erkama, Niina.   Critical approaches to global organizational restructuring : discursive struggles over legitimation and resistance
A-363
 2010
Mustonen, Minna.   Strategiaviestinnän vastaanottokäytännöt : henkilöstö strategiaviestinnän yleisönä
A-353
 2009
Nikko, Tuija.   Dialogic construction of understanding in cross-border corporate meetings
A-351
 2009
Merisavo, Marko   The interaction between digital marketing communication and customer loyalty
A-333
 2008
Santonen, Teemu   Four Essays Studying the Effects of Customization and Market Environment on the Business Success of Online Newspapers in Finland
A-242
 2004
Kuronen, Marja-Liisa   Vakuutusehtotekstin uudistaminen : matkalla alamaisesta asiakkaaksi
A-231
 2004
Juntunen, Arja  Audience Members' Goals of Media Use and Processing of Advertisements
A-187
 2001
Markkanen, Tuula-Riitta  Corporate Identity: A Process of Strategic Interpretation in an MNC
A-145
 1998