Inside Into Aalto.fi
Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun gradujen tiedot nyt Aaltodocissa: Aaltodoc-julkaisuarkisto
Kauppakorkeakoulu | Laskentatoimen laitos | Laskentatoimi | 2012
Tutkielman numero: 13061
The association between brand strength and the riskiness of a company
Tekijä: Aalto, Jenni
Otsikko: The association between brand strength and the riskiness of a company
Vuosi: 2012  Kieli: eng
Laitos: Laskentatoimen laitos
Aine: Laskentatoimi
Asiasanat: laskentatoimi; accounting; riskienhallinta; risk management; riski; risk; markkinat; markets; yritykset; companies; brandit; brands
Sivumäärä: 88
Kokoteksti:
» hse_ethesis_13061.pdf pdf  koko: 2 MB (1145455)
Avainsanat: market risk; markkinariski; systematic risk; systemaattinen riski; business risk; liikeriski; brand strength; brand equity; brändin markkinavahvuus
Tiivistelmä:
The association between brand strength and the riskiness of a company
Verkkojulkaisut ovat tekijänoikeuden alaista aineistoa. Teokset ovat vapaasti luettavissa ja tulostettavissa henkilökohtaista käyttöä varten. Aineiston käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.