sql: SELECT vaitoskirja.* from diss.vaitoskirja LEFT JOIN diss.asiasanat USING (dissid) LEFT JOIN diss.aine USING (dissid) WHERE (indexterm = 'Kuluttajakäyttäytyminen') GROUP BY dissid ORDER BY publyear desc,series_sort desc
eDiss - School of Business dissertations: Search
School of Business publications portal

Change in web publishing of Aalto publication series for Aalto University Business School from beginning of 2014

Information and pdf-files of Business School publications in the Aalto series are now located in the Aaltodoc publication archive

eDiss - School of Business dissertations


Search index term= Kuluttajakäyttäytyminen : found 22 dissertations


Majapuro, Marketta   E-scaped medicine : kuluttaja-potilaiden identiteettikeskusteluja osallistumisen kulttuurissa
Aalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS, ISSN 1799-4934 ; 154/2013
 2013
Hietanen, Joel.   Videography in consumer culture theory : an account of essence(s) and production
Aalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS, 1799-4934 ; 78/2012
 2012
Markkula, Annu.  Consumers as ecological citizens in clothing markets
Aalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS, 1799-4934 ; 22/2011
 2011
Juntumaa, Miira.  Putting consumers' IT adoption in context : failed link between attitudes and behavior
Aalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS, 1799-4934 ; 14/2011
 2011
Talvio, Pirkko.   Häpeän tunteet kulutuksessa
Aalto-yliopiston julkaisusarja. VÄITOSKIRJAT, 1799-4918 ; 5/2011
 2011
Mikkonen, Ilona.  Consumer resistance as struggle over subjectivity : essays on consumer resistance to marketplace ideologies and marketer-constructed consumer subjectivities
A-375
 2010
Sunikka, Anne.   Essays on personalization in multichannel financial services
A-372
 2010
Rokka, Joonas.   Exploring the cultural logic of translocal marketplace cultures : essays on new methods and empirical insights
A-364
 2010
Lähteenmäki, Mirella.   Henkilötietojen hyödyntäminen markkinoinnissa kuluttajien tulkitsemana : diskurssianalyyttinen tutkimus kuluttajan tietosuojasta
A-354
 2009
Vihinen, Janne  Supply and demand perspectives on mobile products and content services
A-311
 2007
Soronen, Osmo T. A.  A transaction cost based comparison of consumers’ choice between conventional and electronic markets
A-302
 2007
Ahola, Eeva-Katri   Producing experience in marketplace encounters : a study of consumption experiences in art exhibitions and trade fairs
A-299
 2007
Mallat, Niina  Consumer and merchant adoption of mobile payments
A-285
 2006
Lehikoinen, Mirjami.   Kuluttajan suhdemotivaatio päivittäistavaroihin : miksi äiti liittyy Piltti-piiriin?
A-257
 2005
Valtonen, Anu   Rethinking Free Time : a Study on Boundaries, Disorders and Symbolic Goods
A-236
 2004
Koiso-Kanttila, Nina  Essays on Consumers and Digital Content
A-228
 2003
Pietala, Jorma.  Päivittäistavarakaupan dynamiikka ja ostoskäyttäytyminen pääkaupunkiseudulla
A-217
 2003
Ylikoski, Teemu  Access Denied: Patterns of Consumer Internet Information Search and the Effects of Internet Search Expertise
A-214
 2003
Öörni, Anssi  Consumer Search in Electronic Markets
A-197
 2002
Moisander, Johanna  Representation of Green Consumerism: A Constructionist Critique
A-185
 2001
Uusitalo, Liisa  Consumption style and way of life : an empirical identification and explanation of consumption style dimensions
A-27
 1979
Keto, Jaakko  Elokuvalippujen kysyntä ja siihen vaikuttaneet tekijät Suomessa 1915-1972
A-10
 1974