Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali

Muutos Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Aalto-sarjojen julkaisujen tallennuksessa vuoden 2014 alusta

Kauppakorkeakoulun Aalto-sarjojen julkaisujen tiedot ja pdf-tiedostot löytyvät nyt Aaltodoc-julkaisuarkistosta

eDiss - Kauppakorkeakoulun väitöskirjat


Haku asiasana= Brands : väitöskirjoja löytyi 5 kpl


Storgårds, Jan Henrik.   Brand equity of digital games : the influence of product brand and consumer experiences as sources of unique value
Aalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS, 1799-4934 ; 29/2011
 2011
Järventie-Thesleff, Rita.  Building the corporate brand in a stream of collective sense-making activities : a practice perspective
Aalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS, 1799-4934 ; 10/2011
 2011
Moilanen, Teemu   Network brand management : study of competencies of place branding ski destinations
A-325
 2008
Aspara, Jaakko   Emergence and translations of management interests in corporate branding in the Finnish pulp and paper corporations : a study with an actor-network theory approach
A-292
 2007
Lehikoinen, Mirjami.   Kuluttajan suhdemotivaatio päivittäistavaroihin : miksi äiti liittyy Piltti-piiriin?
A-257
 2005