Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali

Muutos Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Aalto-sarjojen julkaisujen tallennuksessa vuoden 2014 alusta

Kauppakorkeakoulun Aalto-sarjojen julkaisujen tiedot ja pdf-tiedostot löytyvät nyt Aaltodoc-julkaisuarkistosta

eDiss - Kauppakorkeakoulun väitöskirjat


Tekijä:Talvinen, Jari 
Otsikko:Marketing Information Systems. Concepts, Usage and Effectiveness
Sarja:Acta Universitatis oeconomicae Helsingiensis. A, ISSN 1237-556X; 103
Sarjan numero:A-103
Vuosi:1995  Väitöspäivä: 1995-04-28
Aine:Tietojärjestelmätiede
Asiasanat:Informaatiojärjestelmä; Marketing; Marketing information; Markkinoinnin informaatiojärjestelmät; Markkinointi; MIS
Kieli:eng
Bibid:184107  |  Saatavuustiedot (Aalto-Finna)
ISBN:951-702-864-4
Tiivistelmä:
Vastaväittäjät:Tuominen, Markku
professori
Lappeenrannan teknillinen korkeakoulu, Suomi

Kustos:Sääksjärvi, Markku
professori