Inside Into Aalto.fi
Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali

Muutos Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Aalto-sarjojen julkaisujen tallennuksessa vuoden 2014 alusta

Kauppakorkeakoulun Aalto-sarjojen julkaisujen tiedot ja pdf-tiedostot löytyvät nyt Aaltodoc-julkaisuarkistosta
Väitöskirjoja myy ja välittää: Unigrafian kirjamyynti
books@unigrafia.fi, Puh. (09) 7010 2366

eDiss - Kauppakorkeakoulun väitöskirjat


Tekijä:Möller, Kristian 
Otsikko:Perceived uncertainty and consumer characteristics in brand choice : investigation with durable and nondurable products
Sarja:Acta Academiae oeconomicae Helsingiensis. Series A, ISSN 0356-9969; 29
Sarjan numero:A-29
Vuosi:1979  Väitöspäivä: 1979-11-02
Asiasanat:Branded goods; Consumers; Kuluttajat; Merkkitavarat
Kieli:eng
Bibid:149289  |  Saatavuustiedot (Aalto-Finna)
ISBN:951-699-228-5
Tiivistelmä:
Vastaväittäjät:Juslin, Heikki
dosentti
Helsingin yliopisto, Suomi

Kustos:Leivo, Veikko
professori