Inside Into Aalto.fi
Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun gradujen tiedot nyt Aaltodocissa: Aaltodoc-julkaisuarkisto
Kauppakorkeakoulu | Markkinoinnin laitos | Markkinointi | 2012
Tutkielman numero: 13015
Using crowdfunding in early stage co-creative startup business development -A case study
Tekijä: Lehtonen, Markus
Otsikko: Using crowdfunding in early stage co-creative startup business development -A case study
Vuosi: 2012  Kieli: eng
Laitos: Markkinoinnin laitos
Aine: Markkinointi
Asiasanat: markkinointi; marketing; yritykset; companies; liiketalous; business economics; kehitys; development; yhteistyö; cooperation; rahoitus; financing
Sivumäärä: 60
Avainsanat: Crowdfunding, Startups, Startup business development, Co-creation
Tiivistelmä:
Using crowdfunding in early stage co-creative startup business development -A case study
Graduja säilytetään Oppimiskeskuksessa Otaniemessä.