Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali

Muutos Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Aalto-sarjojen julkaisujen tallennuksessa vuoden 2014 alusta

Kauppakorkeakoulun Aalto-sarjojen julkaisujen tiedot ja pdf-tiedostot löytyvät nyt Aaltodoc-julkaisuarkistosta

eWP - Kauppakorkeakoulun työpaperit


Haku asiasana='Suhdemarkkinointi' : työpapereita löytyi 8 kpl


Marko  Merisavo  The effects of digital marketing communication on customer loyalty: an integrative model and research propositions
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-400
 2006
Jari  Vesanen  What is personalization?
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-391
 2005
Jari  Vesanen, Mika  Raulas  Building bridges for personalization
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-366
 2004
Jari  Vesanen Breaking down barriers for personalization
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-357
 2003
Marko  Merisavo The effects of digital marketing on customer relationships
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-343
 2003
Mirjami  Fagerström Suhdemarkkinoinnin hyödyntäminen kuluttajatuotteiden markkinoinnissa
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-276
 2001
Miia  Kankaanpää, Hannu  Seristö Development of services in industrial markets
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu ; W-257
 2000
Kristian  Möller, Aino  Halinen-Kaila Relationship marketing
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-194
 1997