Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali

Muutos Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Aalto-sarjojen julkaisujen tallennuksessa vuoden 2014 alusta

Kauppakorkeakoulun Aalto-sarjojen julkaisujen tiedot ja pdf-tiedostot löytyvät nyt Aaltodoc-julkaisuarkistosta

eWP - Kauppakorkeakoulun työpaperit


Haku asiasana='Markkinointi' : työpapereita löytyi 47 kpl


Tommi Lampikoski, Kristian Möller  How to change the world : towards game changer networks for green innovations
Aalto University publication series BUSINESS+ECONOMY, ISSN 1799-4829 ; 5/2012
 2012
Marko  Merisavo  The interaction between digital marketing communication and customer loyalty : an integrative model and research propositions
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-452
 2008
Marko  Merisavo  The effects of digital marketing communication on customer loyalty: an integrative model and research propositions
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-400
 2006
Jari  Vesanen  What is personalization?
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-391
 2005
Jari  Vesanen, Mika  Raulas  Building bridges for personalization
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-366
 2004
Jari  Vesanen Breaking down barriers for personalization
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-357
 2003
Marko  Merisavo The effects of digital marketing on customer relationships
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-343
 2003
Mirjami  Fagerström Suhdemarkkinoinnin hyödyntäminen kuluttajatuotteiden markkinoinnissa
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-276
 2001
Anne  Äyväri, Kristian  Möller Marketing capability of small firms operating in networks
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-227
 1999
K. E. Kristian  Möller Business marketing as "politics"
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-222
 1999
Matti  Tuominen, Kristian  Möller, Mai  Anttila Marketing capability-market orientation interplay
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-216
 1998
Arto  Rajala, Matti  Tuominen Intraorganizational relationships and business performance
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu ; W-215
 1998
Kristian  Möller, Arto  Rajala Organizing marketing in industrial high-technology firms
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-213
 1998
Matti  Tuominen, Kristian  Möller, Mai  Anttila Strategy and adaptive capability of the firm
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-195
 1997
Liisa  Uusitalo Kulttuurin tuotanto ja markkinointi (ECOCULT projekti)
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-173
 1997
Matti  Tuominen Market orientation
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-147
 1996
Esa  Matikainen Conceptual analysis of contractual relationships
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu ; W-122
 1995
Timo  Ranta Caring to be competitive
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-108
 1994
Jari M.  Talvinen, Markku V. T.  Sääksjärvi Effectiveness of marketing information systems
Helsingin kauppakorkeakoulu . Working papers, ISSN 1235-5674 ; W-103
 1994
Anna  Kotsalo-Mustonen Perspectives to success in industrial marketing context
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-102
 1994
Arto  Rajala Basic types of business strategies and their implications on product development and marketing
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu ; W-77
 1994
Jari M.  Talvinen Information systems in marketing
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu ; W-74
 1994
Markku  Kuula Solving intra-company conflicts using an interactive negotiation support system
Työpapereita . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 0358-2973 ; F-308
 1993
Mika  Raulas, Ari P. J.  Vepsäläinen Coordinating the five facets of integrated marketing communications
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu ; W-65
 1993
Timo  Ranta Marketing as a means of solving environmental problems
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-61
 1993
Annukka  Jyrämä Can strategy or internationalization theories be applied to pictorial art markets
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-50
 1993
Liisa  Uusitalo The roles of art museums
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-49
 1993
Timo  Ranta, Jan-Åke  Törnroos Foundations of image research
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-42
 1993
K. E. Kristian  Möller Interorganizational marketing exchange
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-41
 1993
Mika  Raulas, Ari  Vepsäläinen Do you manage the risks in marketing communicatios?
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-33
 1992
Mika  Raulas, Ari  Vepsäläinen The marketing communications mix revisited
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-32
 1992
Mika  Raulas, Ari  Vepsäläinen The marketing communications mix revisited
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-32
 1992
Tiina  Vainio, Jari  Vuori Fenomenologia, eksistentialismi ja dekonstruktio
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-30
 1992
Arto  Rajala A framework for identifying the roles of marketing
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-25
 1992
Kristian  Möller Research traditions in marketing
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-23
 1992
Liisa  Uusitalo, Annukka  Jyrämä Economic trends and changes in the art market
Working papers . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 1235-5674 ; W-20
 1992
K. E. Kristian  Möller, Mai Anttila Changing perspectives into marketing
Työpapereita . Helsingin kauppakorkeakoulu ; F-213
 1989
K. E. Kristian  Möller, Mai Anttila Changing perspectives into marketing
Työpapereita . Helsingin kauppakorkeakoulu ; F-213
 1989
Antti J.  Haahti Product - market strategies of small and medium-sized European industrial firms
Työpapereita . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 0358-2973 ; F-169
 1987
Arto  Lahti Strategic marketing as the key concept of success of small firms competing in the open industries
Työpapereita . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 0358-2973 ; F-141
 1986
Arto  Lahti Strateginen markkinointi markkinointitutkimuksen haasteena
Työpapereita . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 0358-2973 ; F-114
 1985
Arto  Lahti Strateginen markkinointi markkinointitutkimuksen haasteena
Työpapereita . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 0358-2973 ; F-114
 1985
Seppo  Lindeman The case method as a teaching and learning tool in marketing education
Työpapereita . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 0358-2973 ; F-95
 1984
Arto  Lahti Strategic management
Työpapereita . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 0358-2973 ; F-91
 1984
Meeri  Saarsalmi Impact of resource recycling on product development in marketing
Työpapereita . Helsingin kauppakorkeakoulu ; F-63
 1983
Seppo  Lindeman Markkinoinnin didaktiikasta kaupallisissa oppilaitoksissa
Työpapereita . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 0458-2973 ; F-56
 1983
Liisa  Uusitalo, Jyrki Uusitalo Paradigms in scientific development
Työpapereita . Helsingin kauppakorkeakoulu, ISSN 0358-2973 ; F-52
 1983