Inside Into Aalto.fi
Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun gradujen tiedot nyt Aaltodocissa: Aaltodoc-julkaisuarkisto
Kauppakorkeakoulu | Markkinoinnin laitos | Markkinointi | 2012
Tutkielman numero: 13014
Exploration at the individual level - Enhancing the employee level ambidexterity by moving the employees' exploitation-exploration balance towards exploration
Tekijä: Halonen, Mira
Otsikko: Exploration at the individual level - Enhancing the employee level ambidexterity by moving the employees' exploitation-exploration balance towards exploration
Vuosi: 2012  Kieli: eng
Laitos: Markkinoinnin laitos
Aine: Markkinointi
Asiasanat: markkinointi; marketing; organisaatio; organization; työntekijät; workers; markkinatutkimukset; market research
Sivumäärä: 92
Avainsanat: Ambidexterity, Exploitation, Exploration, Perceived organizational support, Role conflict, Role ambiguity, Market orientation
Tiivistelmä:
Exploration at the individual level - Enhancing the employee level ambidexterity by moving the employees' exploitation-exploration balance towards exploration
Graduja säilytetään Oppimiskeskuksessa Otaniemessä.