Inside Into Aalto.fi
Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun gradujen tiedot nyt Aaltodocissa: Aaltodoc-julkaisuarkisto
Kauppakorkeakoulu | Markkinoinnin laitos | Markkinointi | 2012
Tutkielman numero: 13016
The use of advertising claims in hedonic and functional food ads
Tekijä: Siirilä, Sarianne
Otsikko: The use of advertising claims in hedonic and functional food ads
Vuosi: 2012  Kieli: eng
Laitos: Markkinoinnin laitos
Aine: Markkinointi
Asiasanat: markkinointi; marketing; mainonta; advertising; ruoka; food; elintarvikkeet; food stuffs
Sivumäärä: 41
Kokoteksti:
» hse_ethesis_13016.pdf pdf  koko: 919 KB (940053)
Avainsanat: food advertising, advertising claims, nutrition and health claims, hedonic and functional foods
Tiivistelmä:
The use of advertising claims in hedonic and functional food ads
Verkkojulkaisut ovat tekijänoikeuden alaista aineistoa. Teokset ovat vapaasti luettavissa ja tulostettavissa henkilökohtaista käyttöä varten. Aineiston käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.