Inside Into Aalto.fi
Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun gradujen tiedot nyt Aaltodocissa: Aaltodoc-julkaisuarkisto
Kauppakorkeakoulu | Markkinoinnin laitos | Markkinointi | 2012
Tutkielman numero: 13017
The impact of multiple framing cues on promotion success: Evidence from an experiment in an online Pay What You Want context
Tekijä: Flagan, Mikko
Otsikko: The impact of multiple framing cues on promotion success: Evidence from an experiment in an online Pay What You Want context
Vuosi: 2012  Kieli: eng
Laitos: Markkinoinnin laitos
Aine: Markkinointi
Asiasanat: markkinointi; marketing; myynti; sales; hinnoittelu; pricing; e-business; e-business
Sivumäärä: 66
Kokoteksti:
» hse_ethesis_13017.pdf pdf  koko: 637 KB (651604)
Avainsanat: pay what you want; participative pricing; framing; online services
Tiivistelmä:
The impact of multiple framing cues on promotion success: Evidence from an experiment in an online Pay What You Want context
Verkkojulkaisut ovat tekijänoikeuden alaista aineistoa. Teokset ovat vapaasti luettavissa ja tulostettavissa henkilökohtaista käyttöä varten. Aineiston käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.