Inside Into Aalto.fi
Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun gradujen tiedot nyt Aaltodocissa: Aaltodoc-julkaisuarkisto
Kauppakorkeakoulu | Markkinoinnin laitos | Markkinointi | 2012
Tutkielman numero: 13018
Kuluttajien suklaabrändisuhteet
Tekijä: Raatikainen, Annika
Otsikko: Kuluttajien suklaabrändisuhteet
Vuosi: 2012  Kieli: fin
Laitos: Markkinoinnin laitos
Aine: Markkinointi
Asiasanat: markkinointi; marketing; kuluttajakäyttäytyminen; consumer behaviour; kuluttajat; consumers; identiteetti; identity; brandit; brands; makeiset; confectionery; suklaa; chocolate
Sivumäärä: 128
Kokoteksti:
» hse_ethesis_13018.pdf pdf  koko: 2 MB (1339072)
Avainsanat: Brändin rakentaminen, brändisuhteet, kuluttajan identiteetti, narratiivinen tutkimusmenetelmä, toimintatavat
Tiivistelmä:
Kuluttajien suklaabrändisuhteet
Verkkojulkaisut ovat tekijänoikeuden alaista aineistoa. Teokset ovat vapaasti luettavissa ja tulostettavissa henkilökohtaista käyttöä varten. Aineiston käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.