Inside Into Aalto.fi
Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun gradujen tiedot nyt Aaltodocissa: Aaltodoc-julkaisuarkisto
Kauppakorkeakoulu | Markkinoinnin laitos | Markkinointi | 2012
Tutkielman numero: 13019
Marketing performance assessment in the digital age - a constructive case study
Tekijä: Reponen, Niina
Otsikko: Marketing performance assessment in the digital age - a constructive case study
Vuosi: 2012  Kieli: eng
Laitos: Markkinoinnin laitos
Aine: Markkinointi
Asiasanat: markkinointi; marketing; tulos; return; arviointi; evaluation; mittarit; ratings; digitaalitekniikka; digital technology; teknologia; technology
Sivumäärä: 104
Avainsanat: marketing; marketing performance; marketing performance measurement; marketing metrics; digitalization; digital marketing
Tiivistelmä:
Marketing performance assessment in the digital age - a constructive case study
Graduja säilytetään Oppimiskeskuksessa Otaniemessä.