Inside Into Aalto.fi
Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun gradujen tiedot nyt Aaltodocissa: Aaltodoc-julkaisuarkisto
Kauppakorkeakoulu | Markkinoinnin laitos | Markkinointi | 2012
Tutkielman numero: 13021
Perceived customer value and software usability: a multiple case study in electronic invoicing
Tekijä: Westwood, Eveliina
Otsikko: Perceived customer value and software usability: a multiple case study in electronic invoicing
Vuosi: 2012  Kieli: eng
Laitos: Markkinoinnin laitos
Aine: Markkinointi
Asiasanat: markkinointi; marketing; asiakasarvo; customer value; laskutus; invoicing; taloushallinto; financial management; ohjelmistot; software; käytettävyys; usability
Sivumäärä: 75
Kokoteksti:
» hse_ethesis_13021.pdf pdf  koko: 2 MB (1642158)
Avainsanat: customer value; asiakasarvo; electronic invoicing; sähköinen laskutus; usability; käytettävyys
Tiivistelmä:
Perceived Customer Value and Software Usability: a Multiple Case Study in Electronic Invoicing
Verkkojulkaisut ovat tekijänoikeuden alaista aineistoa. Teokset ovat vapaasti luettavissa ja tulostettavissa henkilökohtaista käyttöä varten. Aineiston käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.