Inside Into Aalto.fi
Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun gradujen tiedot nyt Aaltodocissa: Aaltodoc-julkaisuarkisto
Kauppakorkeakoulu | Markkinoinnin laitos | Markkinointi | 2012
Tutkielman numero: 13024
The consumer's experiences and explanations of the concentrated retail grocery market and meaningful actions
Tekijä: Junkkarinen, Katja
Otsikko: The consumer's experiences and explanations of the concentrated retail grocery market and meaningful actions
Vuosi: 2012  Kieli: eng
Laitos: Markkinoinnin laitos
Aine: Markkinointi
Asiasanat: markkinointi; marketing; markkinat; markets; päivittäistavarat; consumer goods; vähittäiskauppa; retail trade; kuluttajat; consumers; kokemus; experience; kuluttajakäyttäytyminen; consumer behaviour; keskitys; concentration
Sivumäärä: 81
Kokoteksti:
» hse_ethesis_13024.pdf pdf  koko: 2 MB (1053716)
Avainsanat: kuluttajat; retail trade; vähittäiskauppa; concentration; keskitys
Tiivistelmä:
The Consumer's Experiences and Explanations of The Concentrated Retail Grocery Market and Meaningful Actions
Verkkojulkaisut ovat tekijänoikeuden alaista aineistoa. Teokset ovat vapaasti luettavissa ja tulostettavissa henkilökohtaista käyttöä varten. Aineiston käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.