Inside Into Aalto.fi
Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun gradujen tiedot nyt Aaltodocissa: Aaltodoc-julkaisuarkisto
Kauppakorkeakoulu | Markkinoinnin laitos | Markkinointi | 2012
Tutkielman numero: 13026
Facebook and extension of social ties: Implications on group norms and purchasing behavior
Tekijä: Laaksonen, Lasse
Otsikko: Facebook and extension of social ties: Implications on group norms and purchasing behavior
Vuosi: 2012  Kieli: eng
Laitos: Markkinoinnin laitos
Aine: Markkinointi
Asiasanat: markkinointi; marketing; internet; internet; sosiaalinen media; social media; kuluttajakäyttäytyminen; consumer behaviour; ostot; industrial purchasing; shoppailu; shopping; sitoutuminen; commitment; käyttäytyminen; behaviour; ryhmät; groups; verkostot; networks
Sivumäärä: 27
Kokoteksti:
» hse_ethesis_13026.pdf pdf  koko: 515 KB (526906)
Avainsanat: Facebook; social influence; electronic word-of-mouth; internet; social networks
Tiivistelmä:
Facebook and extension of social ties: Implications on group norms and purchasing behavior
Verkkojulkaisut ovat tekijänoikeuden alaista aineistoa. Teokset ovat vapaasti luettavissa ja tulostettavissa henkilökohtaista käyttöä varten. Aineiston käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.