Inside Into Aalto.fi
Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun gradujen tiedot nyt Aaltodocissa: Aaltodoc-julkaisuarkisto
Kauppakorkeakoulu | Johtamisen ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos | Kansainvälinen liiketoiminta | 2012
Tutkielman numero: 13037
New brand creation and category extension as means of entering a product category
Tekijä: Klimscheffskij, Josi
Otsikko: New brand creation and category extension as means of entering a product category
Vuosi: 2012  Kieli: eng
Laitos: Johtamisen ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos
Aine: Kansainvälinen liiketoiminta
Asiasanat: kansainväliset yhtiöt; international companies; uudet tuotteet; new products; brandit; brands; lanseeraus; launching; menestyminen; success
Sivumäärä: 96
Avainsanat: brands; brand creation; brand extension
Tiivistelmä:
New Brand Creation and Category Extension as Means of Entering a Product Category
Graduja säilytetään Oppimiskeskuksessa Otaniemessä.