Inside Into Aalto.fi
Kauppakorkeakoulun julkaisuportaali
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun gradujen tiedot nyt Aaltodocissa: Aaltodoc-julkaisuarkisto
Kauppakorkeakoulu | Markkinoinnin laitos | Markkinointi | 2012
Tutkielman numero: 13062
Selling e-commerce innovations: How do CMOs and CIOs describe their roles and relationships in the e-commerce adoption process?
Tekijä: Lehtinen, Lasse
Otsikko: Selling e-commerce innovations: How do CMOs and CIOs describe their roles and relationships in the e-commerce adoption process?
Vuosi: 2012  Kieli: eng
Laitos: Markkinoinnin laitos
Aine: Markkinointi
Asiasanat: markkinointi; marketing; myynti; sales; innovaatiot; innovations; e-business; e-business; asiakkaat; customers; tietohallinto; IT-administration services; käyttäytyminen; behaviour
Sivumäärä: 111
Kokoteksti:
» hse_ethesis_13062.pdf pdf  koko: 2 MB (1622492)
Avainsanat: innovation sales; innovation adoption; industrial buying behavior; e-commerce; Chief Marketing Officer (CMO); Chief Information Officer (CIO)
Tiivistelmä:
Selling e-commerce innovations

How do CMOs and CIOs describe their roles and relationships in the e-commerce adoption process?
Verkkojulkaisut ovat tekijänoikeuden alaista aineistoa. Teokset ovat vapaasti luettavissa ja tulostettavissa henkilökohtaista käyttöä varten. Aineiston käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.